    From: "axell" <a...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Dostawca internetowy - ataki na mojego kompa
    Date: Fri, 24 Nov 2006 16:03:48 +0100

    > Witam,
    >
    > korzystam z internetu przez radiodostep - 2 letnia umowa.
    > Mam zainstalowany progaram antywirusowy/firewall (jeden progs). Nie ma
    > dnia
    > aby ktos mnie 5-10 razy nie probowal zaatakowac (sa na to raporty).
    > Czy moge odstapic od umowy?
    > Czy tez moge zazadac "wytropienia" balwana/ow?

    Ale co to dokładnie znaczy, że ktoś Ciebie 5-10 razy próbował zaatakować
    ? Skoro masz logi to pewnie wiesz kto to był i pewnie też masz co chciał
    jeśli nie masz dowodów że ktoś próbował się włamać to nic nie zrobisz a
    nawet jak będziesz już miał dowody to pewnie zrobisz bardzo niewiele.
    Poza tym twój post trochę naiwnie brzmi, masz wątpliwości to poproś
    kogoś kto się trochę na tym zna niech sprawdzi co i jak. Bo wygląda tak
    jakbyś napisał : wynająłem sobie mieszkanie w bloku i mam wizjer przez
    który widziałem, ze 5 - 10 razy dziennie ktoś przechodzi koło moich
    drzwi. Czy mogę odstąpić od umowy ...

    Pozdrawiam
    axell