  • Data: 2006-11-27 12:35:39
    Temat: Re: Dostawca internetowy - ataki na mojego kompa
    Od: Sowiecki Agent <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Andrzej Lawa wrote:

    > Well? Ktoś chciał się z tobą skomunikować. To legalne.

    Paaattrz Pan, od kilkunnastu tygodni tez ktos sie probuje ze mna
    'skomunnikowac' od momentu gdy zamiescilem na stronie informacje o udaniu
    sie w najblizszym czasie do prok.

    Wlaczam kompa [z czystym systemem, na innym kompie podlaczonym do sieci <tej
    samej> to samo obylo] a tu kerio wywala komuninkat udaremninono probe
    ataku, albo inny antiwiruw (avast)uwagaa proba wlamania, Zannim sie
    takiie uwagii zaccznie pisac moze warto zapytac
    czy to zaczelo wyskakaiwac zaraz po instalacji oprogramowania czy w
    poznieejszym okresie. Jak w pozniejszym to cos smierdzi, oczywiscie to
    nine powod do zrywania umowy jak juz to do udadnia sie w pewne miejsce

    uważam się za człowieka inteligentnego dlatego
    ja na PiS juz więcej (!) nie zagłosuje!
    http://www.zbigniewziobro.org -> Obrona Konienczna