  • Data: 2007-10-29 16:33:11
    Temat: Re: Dostalem pozew rozwodowy :-(
    Od: "karen" <d...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Tojatomas" <t...@g...pl> napisał w wiadomości
    news:fg4qt6$1nt$1@inews.gazeta.pl...

> [...]

    tu napewno padnie pytanie czy w tej kwestii sie dogadacie sami czy sad ma
    wydac decyzje

    alimenty przy rozwodzie

    koszty wiadomo po polowie

    > a co z tymi "rzeczami" moze zona wniesc takie sprawy po rozwodzie???

    - po prawomocnym rozwodzie moze wniesc o podzial majatku
    - o eksmisje
    wiec proponowalabym bys sie ustosunkowal do pozwu i mial przygotowana odp.
    co do mieszkania mozesz wnioskowac by sad przydzielil ci pokoj i wspolne
    uzytkowanie pozostalosci lokalu/kuchnia ,lazienka

    > i wlasnie o to mi chodzilo,jak zaczniemy walczyc o dziecko,to najbardziej
    > ono ucierpi :-(

    ale tego nie unikniesz jesli zaczniesz walczyc nawet jesli wygrasz ta walke
    to odbije sie napewno na dziecku
    jesli moge cos Ci proponowac to na twoim miejscu bym sie skupila na tym by
    sadownie ustalic prawo do zamieszkiwania w pokoju i wspolnego uzytkowania
    pozostalosci lokalu a to daje szanse, ze z dzieckiem bedziecie mieli dobry
    kontakt a pozniej ustawic sie troche w tym zyciu i jesli bedzie taka
    konieczosc to sie wyprowadzic byscie oboje mogli sobie ulozyc zycie bo to,
    ze sie nie dobraliscie nie moze miec wplywu na Wasze dalsze zycie, ktore
    moze byc calkiem kiedys szczęsliwe

    Sandra