    From: "HaNkA ReDhUnTeR" <s...@i...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Dostalem pozew rozwodowy :-(
    Date: Thu, 25 Oct 2007 22:28:18 +0200

    Użytkownik "Tojatomas" <t...@g...pl> napisał w wiadomości
    news:ffqsie$hk9$1@inews.gazeta.pl...

    > to wiem,tylko ona nie bardzo ma jak zapewnic dziecku...czas(taka ma prace)

    Idac tym tokiem myslenia to samotnym matkom, wdowom etc powinno sie odbierac
    dzieci przymusowo bo skoro pracuja to nie maja czasu na dziecko. A
    mozliwosci jest pare - 1. ty pozostajesz w mieszkaniu a dziecko mimo rozwodu
    jest tez twoje wiec nic nie stoi na przeszkodzie abys pelnil opieke
    rodzicielska nad dzieckiem. 2. wprowadza sie tatus nr 2 i on opiekuje sie
    dzieckiem. 3 tatus nr 2 jest bogaty/dobrze zarabiajacy i zona nie musi
    pracowac do 22 4. aliementy od ciebie ida na opiekunke do dziecka 5.
    babcia

    HaNkA