  • Data: 2005-01-05 15:01:58
    Temat: Re: Doręczenie w trybie zastępczym?
    Od: "Konrad vel Legislator" <g...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Czy fakt , że wezwanie do usunięcia braków formalnych zostało dostarczone
    > trybie doręczenia zastępczego, tzn. obcej osobie ale mieszkającej pod moim
    > adresem, która nie przekazała mi wezwania, stanowić może dla sądu jakiś
    > argumentj jeśli było to z kolei powodem przedawnienia roszczeń?

    Zalezy, ale raczej nie bedzie, bo jezeli z kims mieszkasz i wychodzisz z
    domu zostawiajac te osobe sama, to wynika z tego, ze obdarzasz ja raczej
    odpowiednim zaufaniem wiec skutki jej dzialan obciazaja ciebie. Oczywiscie
    musi to byc osoba pelnoletnia. Tylko tyle. Nie musi byc to rodzina. Nie wiec
    znaczenia ze byla obca (ustawa mowi o doroslym domowniku).

    KOnrad