  • Data: 2008-11-18 21:20:56
    Temat: Re: Doprecyzowanie
    Od: "Wojtek" <w...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Za samo nagranie-podsłuch - nie.
    > Za pozostałe raczej nie, chyba, że ktoś by się przepił, że np. po głosie
    > można ich rozpoznać albo, że wystąpienie było utworem w sensie prawa
    > autorskiego.

    W zasadzie to ci panowie są ogólnie znani w lokalnym środowisku nie mówiąc
    już o wspólnocie wyznaniowej z której pochodzą. Zakładam więc że nie tylko po
    głosie ale po specyfice sylwetki z pewnością są do zidentyfikowania.
    Rozumiem więc że jeżeli do takiego rozpoznania dojdzie to mogę mieć problem.
    Jakiś pozew cywilny? Ile za to grozi? Chodzi oczywiście o grzywnę.