  • Data: 2009-02-05 09:25:36
    Temat: Re: Dopalacze kontra polskie urzędasy 3:2
    Od: futszaK <f...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On Thu, 05 Feb 2009 09:20:38 +0100, Tristan <n...@s...pl> wrote:

    >Czytasz skład każdego produktu dostępnego w sklepie spożywczym?

    często czytam, unikam E, mielonek wysokowydajnych (czyli koń zmielony
    z kopytami) i innych podejrzanie tanich produktów

    >Od tego społeczeństwo ma różne służby weterynaryjne, różnych inspektorów
    >nadzoru itepe, różne dopuszczenia do obrotu, żebym wiedział, że idąc do
    >spożywczaka mogę kupować i mi to nie zaszkodzi.

    i bardzo dobrze, ale dotyczy to produktów spożywczych a nie używek,
    które się spożywa Z PEŁNĄ ŚWIADOMOŚCIĄ ich nie do końca dobrego
    działania

    tak przy okazji przypomina mi się anegdota z Ukrainy, na temat
    zagospodarowania zamkniętej strefy wokół elektrowni w Czernobylu na
    plantacje tytoniu. na paczkach papierosów byłby napis "Minister
    zdrowia ostrzega po raz ostatni"