  • Data: 2009-02-05 09:31:48
    Temat: Re: Dopalacze kontra polskie urzędasy 3:2
    Od: futszaK <f...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On Thu, 05 Feb 2009 09:29:10 +0100, Tristan <n...@s...pl> wrote:

    >Został. Nasza szkoła walczy z tym i mamy naprawdę sukcesy.

    jak mniej widać zjawisko to nie oznacza że go nie ma

    >Zakaz jak zakaz, ale oczywiście kampanię jakąś by trza przeprowadzić.

    prowadzenie kampanii przy zakazie posiadania służy reklamowaniu a nie
    zniechęcaniu, zresztą pokazywanie ludzi którzy stoczyli się do
    rynsztoka ma się nijak do doświadczeń jakie mają młodzi ludzie przy
    pierwszych kontaktach z używkami, więc pojawia się w świadomości
    informacja, że pewnie kłamią, mnie to nie dotyczy i inne tłumaczenia

    > Sam
    >ostatnio zastanawiałem się nad otwarciem restauracji ze zdrowym żarciem

    powodzenia

    badałeś rynek ?