  • Data: 2010-10-08 20:08:35
    Temat: Re: Dopalacze ...
    Od: Kozdra <j...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Stokrotka wrote:
    > Podobno bardzo mocna herbata ma takie działanie.

    A stszegulnie zielona

    > Już mam wykupywać jaknżaruwki i termometry rtęciowe?

    Ja padlem pokusie bycia zielonym i zakupywalem cudowna nowosc, zarowki
    LED. Wedle opakowania daja tyle swiatla co zwykla zarowa.
    Moze i umfa-umfa :-) daja tylko nie mnie. Calkowite, absolutne g-wno.
    Nie nadaja sie do niczego.
    Odzalowalem i zaraz na drugi dzien zasililem nimi miejskie wysypisko
    smieci.
    Jarzeniowki (ktorych nie znosze) w porownaniu z LED to jak by sloneczko
    zaswiecilo.Kolor swiatla jaki te LEDy daja jakis taki nieprzyjemny ze
    czujesz sie jak w trupiarni.
    Chyba kupie ze 200 moze nawet 500 normalnych zarowek zeby i wnukom
    wystarczylo :-).