  • Data: 2010-10-08 15:38:08
    Temat: Re: Dopalacze ...
    Od: "pmlb" <b...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

    ?

    "Kapsel" <k...@p...onet.pl> wrote in message
    news:ypiukcalzbn0$.dlg@kapselek.net...

    > Tu nie chodzi o klej, tylko o ograniczanie wolności osobistej.
    > Co więcej - obecnie dozwolone jest spożywanie alkoholu i palenie tytoniu,
    > które to środku też sobie możesz zaliczyć do odurzających - pytanie
    > dlaczego?
    >
    > Rozejrzyj się i zobacz, że wokół nas rośnie państwo totalitarne. Po
    > wprowadzeniu nowego prawa hipotetycznie, jak się np. nie spodobasz wysoko
    > postawionej personie i będziesz sprzedawać np. butapren, to Cię zamkną w
    > świetle prawa. Kuszące?

    Rozumiem, ze odurzeni klejem glosowali regoralnie na Po i PiS, mam nadzieje,
    ze teraz ja wytrzezwieja i zwidy sie rozejda to wreszcie przestana glosowac
    na Donalda i Kaczora...
    W zasadzie to by sie zgadzalo, najwyzsza wladza w Poanstwie pochodzenia
    disneyjland:) Kaczor i Donald:)))
    Oby po wytrzezwieniu z oparow klju butapren wreszcie ludzie zobaczyli co
    narobili.