  • Data: 2004-09-09 06:37:27
    Temat: Re: Domowa uprawa roślin.
    Od: "Rumcajs\(TM\)" <r...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    *Kaliope* napisał(a):

    > Ejże, jak obydwaj czytaliście? :-) Art. 32, 33, 34 mówią dokładnie w
    > jakich przypadkach można uprawiać konopie.

    Czytałem, ale widocznie _nie_ _chciałem_ zauważyć Art. 32. 4. ;-)

    > Art. 2. 1.
    > 2.
    > załącznik nr 1
    > do ustawy. A w tym właśnie załączniku są wymienione m.in. liście koki
    > (chyba, że będziesz uprawiał odmianę bezlistą:) ) oraz ziele i żywica
    > konopii.

    Co prawda w załączniku nr 2, ale masz rację. Stoi jak byk.' *KONOPI* *ZIELE*
    i żywica oraz wyciągi, nalewki farmaceutyczne, a także wszystkie inne
    wyciągi z konopi' oraz ' *KOKA* *LIŚCIE* '
    > Dodatkowo można wspomnieć (zapachnie teraz Europą:-), że krzewy
    > koki oraz liście konopii są wymienione, jako zabronione do
    > hodowli/uprawy w Jednolitej konwencji o środkach odurzających z 1961
    > r.,( a konkretnie w Protokole do tej konwencji sporządzonym w Genewie
    > dnia 25 marca 1972 r.) Mam nadzieję, że chociaż trochę rozwiałam Twoje
    > wątpliwości.

    Rozwiałaś moje wątpliwości _całkowicie_ .
    Zostaję przy moich _legalnych_ gatunkach :-)
    Dziękuję.

    Rumcajs(TradeMark)