    From: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Domowa uprawa roślin.
    Date: Wed, 8 Sep 2004 14:53:47 +0200

    > 1. Uprawiać nie hodować

    a co za roznica,

    > 2. Pytam na pl.soc.prawo bo moja znajomość prawa ograniczona jest do tego,
    > że *wiem* bądź *słyszałem* , że nie wolno.

    slyszales, ale nie byles pewny? No to jak wczesniej napisalem, albo 12 latek
    albo xx.

    > Moje pytanie brzmiało (zacytuję bo widzę, że masz spore problemy z
    > czytaniem):
    > 'Jeśli nie, to czemu?

    bo nie ma dzemu, poniewaz prawo na to nie zezwala, ma Ci ktos teraz
    tlumaczyc co to sa narkotyki jak wplywaja
    i czemu ustawodwca tak a nie inaczej zdecydowal i czemu poslowie zaglosowali
    ZA?

    > Ty odpowiedziałeś mi:
    > 'no tak sobie dupki wymyslily'

    uwazasz ze to niezgodne z prawda? Uchwalil to dupek ktory nie najwidoczniej
    nie wie jak marihuana dziala.

    > 'Gdzie dokladnie to jest to nie wiem, moze w KK'
    > W związku z tym dyskusję z *Tobą* uważam za zakończoną.
    > Proszę o odpowiedź osoby, które coś na ten temat mają do powiedzenia.

    Kup sobie lepiej ksiazke, albo w w gogolach wpisz czemu narkotyki sa
    nieleglane.
    Bo to pytanie na poziomie 12 latka, moze zapytaj sie jeszcze czy mozna
    skanowac, drukowac pieniadze i placic nimi,
    to juz w ogole wymiekne..

    > Krzew koki a nie _kokainę_ to różnica taka, jak między krzewem bawełny a
    > majtkami, które masz na (...).

    no sie zastanow czy gdy sie posiada odczynniki gotowe do wyprodukowania
    amfetaminy czy moa Cie zamknac za to.

    > Paradoksalnie

    za duzo miodowych lat sie naogladaleś

    >takie samo skojarzenie miałem czytając Twoje odpowiedzi w
    > wątku '
    > jak byłego męza wymeldowac z mieszkania?' *agati_m*

    nie nierowno, tylko mialem styki z wscibksimi pojebanymi babkami i wiem do
    czego sa zdolne.

    P.