  • Data: 2004-09-08 10:36:06
    Temat: Re: Domowa uprawa roślin.
    Od: "Rumcajs\(TM\)" <r...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    *Przemek R.* napisał(a):

    > nie

    > Sorry facet ale skoro na grupie o prawie pytasz sie czy mozna hodowac
    > marihuane

    1. Uprawiać nie hodować
    2. Pytam na pl.soc.prawo bo moja znajomość prawa ograniczona jest do tego,
    że *wiem* bądź *słyszałem* , że nie wolno.
    Moje pytanie brzmiało (zacytuję bo widzę, że masz spore problemy z
    czytaniem):
    'Jeśli nie, to czemu?
    Jeśli tak, to na jakich zasadach?'
    Ty odpowiedziałeś mi:
    'no tak sobie dupki wymyslily'
    'Gdzie dokladnie to jest to nie wiem, moze w KK'
    W związku z tym dyskusję z *Tobą* uważam za zakończoną.
    Proszę o odpowiedź osoby, które coś na ten temat mają do powiedzenia.

    > albo kokaine

    Krzew koki a nie _kokainę_ to różnica taka, jak między krzewem bawełny a
    majtkami, które masz na (...).

    > to albo masz napierdolone pod kopula albo jestes 12 letnim
    > gowniarzem ktory otrzymal
    > od mamusi neostrade i przeczytal w 'Easy PC' co to usenet.

    Paradoksalnie takie samo skojarzenie miałem czytając Twoje odpowiedzi w
    wątku '
    jak byłego męza wymeldowac z mieszkania?' *agati_m*

    Rumcajs(TradeMark)