    From: Michał <r...@x...cy>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Domeny.pl
    Date: Fri, 17 Jul 2009 18:11:47 +0200

    SzalonyKapelusznik pisze:
    > Ja nie rezygnuje. Tak tylko sie zainteresowalem ta diaboliczna ponoc
    > firma. Nadal nie wiem w jakim terminie oraz formie trzba zglosic
    > rezygnacje. Regulamin nic nie mowi, umowy zadnej na stronie nie ma.

    Ta umowa powinna wygasnąć samoczynnie. Regulamin ma takie zapisy, bo
    starano się przemycić klauzule niedozwolone. Historię rozłożoną na
    czynniki pierwsze masz na blogu u Olgierda.

    Domeny.pl pokrętnie jednak interpretują regulamin, więc można dla
    swojego spokoju złożyć rezygnację tej treści, którę napisałem. Jest
    zgodna z regulaminem. Terminy ogólne, rezygnację można złożyć przed
    terminem wygaśnięcia domeny tylko trzeba zwrócić uwagę na to z czego się
    rezygnuje. Utrzymanie nie jest tożsame z odnowieniem.

    Polecam rejestratora az.pl.

    --
    pzdr, Michał
    http://finances.pl/