  • Data: 2008-08-09 10:47:16
    Temat: Re: Domena w promocji i regulamin
    Od: j...@g...com szukaj wiadomości tego autora

    On 9 Sie, 12:19, januszek <j...@p...irc.pl> wrote:
    > j...@g...com napisał(a):
    >
    > [...]
    >
    > W których chodzi o to, co się dzieje kiedy komuś nie chce się czytać ;)

    Nie, tutaj chodzi o to, że firma stosuje nieuczciwe praktyki w celu
    wyciągnięcia kasy od klientów.

    Cytat z regulaminu:
    "[...] lub rezygnacja z odnowienia tych domen przed upływem trzech
    lat od daty ich rejestracji,
    zobowiązuje Abonenta do uiszczenia z chwilą rezygnacji
    jednorazowej opłaty w wysokości
    proporcjonalnej do czasu, który pozostał do końca w/w
    okresu i ustalonej według aktualnie
    obowiązującego cennika."

    Więc ile mam płacić? Tyle ile sobie zażyczą za rok. Bardzo uczciwe
    podejście. Biedni ci, którzy nie czytali, a kupili.

    A najlepsze jest to:
    "Interpretacja i wykładnia regulaminu należy wyłącznie do
    organizatora promocji".

    Wiem, że nie czytałem tych bzdur przed zakupem. Ale ja nie pytałem co
    zrobić aby cofnąć czas i naprawić swój błąd, tylko co zrobić aby nie
    płacić naciągaczom.
    I dostałem odpowiedź od kogoś kto się nie podniecał w stylu "nie
    czytałeś to płać, płacz itp".

    Jatomek

    P.S. Regulamin postu: czytając ten post jesteś zobowiązany do wpłaty
    10pln na konto jego twórcy ;).