    From: fv <f...@c...com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Domena internetowa. "odrejestrowana?"
    Date: Mon, 25 Apr 2005 22:37:54 +0200

    Paweł Nowacki claimed:
    > W każdym razie dostałem informację, że kwotę na którą była faktura
    > pro-forma otrzymano i wykonano usługi jak niżej:
    >
    > 1 Rejestracja domeny .PL oper-gsm.pl szt. 1.00 64.20.18
    > 59.00 59.00 22 12.98 71.98
    > 2 Rejestracja domeny regionalnej oper.wroclaw.pl szt. 1.00
    > 64.20.18 15.00 15.00 22 3.30 18.30
    >

    > Fakturę wystawia się chyba po wykonaniu usług? Nie mylę się?

    A bo ja wiem? W każdym razie do wykonania zobowiązuje.

    > Tak , wiem. Myślę, że jedyną winną tutaj stroną może być wyłącznie firma
    > wyżej wymieniona.

    Przy takiej fakturze - tak.

    > Czyli ew. uderzać do rejestratora?

    Uważam, że warto sprawę tykać tylko jeśli:
    a) wylali cię z pracy bo było na ciebie
    b) inna firma zarejestrowała tą domenę -> są duże szanse na
    odszkodowanie, bo łatwo udowodnić (trudniej wyliczyć) straty. Naruszenie
    tajemnicy handlowej to ciężki paragraf; mogą się wystraszyć.

    > prosze przeslij mi swoj adres e-mail na beherit at firenet kropka eu.org

    IANAL oznacza, że nie jestem prawnikiem. To z kolei oznacza, że moje
    zdanie na ww. temat jest tyle samo warte co kolegi zza biurka ;)

    --
    :: http://night.pl/~viper/ ::
    tlen & skype: fastviper