  • Data: 2008-03-19 09:38:58
    Temat: Re: Domena internetowa
    Od: "Robert J." <r...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Jakiś czas temu kupiłem domenę o bardzo podobnej nazwie do domeny
    > będącej własnością pewnej firmy z Austrii. Kilka dni temu otrzymałem
    > pocztą internetową pismo z kacelarii adwokackiej z Austrii która
    > powołując się na fakt że jest reprezentantem prawnym owej firmy żąda
    > ode mnie usunięcia mojej domeny.

    Napisz im żeby spadali na drzewo prostować banany. Po pierwsze nie ma
    takiego prawa które tego zabrania. Po drugie w jaki sposób Ty miałeś ustalić
    że jest domena o podobnie brzmiącej nazwie?
    Moja domena ma nazwę bardzo zbliżoną do kilku innych w polsce, a jakoś
    nikomu nie przyszło do głowy skarżyć mnie :-).

    > W piśmie zwraca uwagę że treść którą
    > zawierała moja strona internetowa jest nieuczciwą konkurencją wobec
    > firmy z Austrii.

    Natomiast nad tym trzeba byłoby już się zastanowić. Bo co innego nazwa, a co
    innego treść...

    > żąda ode
    > mnie 1200 Euro za jak to nazwali koszt interwencji

    Patrz odp. nr 1 ;-)