  • Data: 2006-02-20 13:22:21
    Temat: Re: Domena .info
    Od: "Mariusz M" <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 20-02-2006 o 13:40:23 scream <n...@p...pl> napisał:

    > Nie.

    Niektórzy mówią, że NIE - niektórzy, że TAK. :)

    Nazwa domeny nie ma nic wspólnego z nazwą działalności. Nie jest zgłoszona
    do Urzędu Patentowego.

    Z drugiej strony: byłem pierwszy, wykupując domenę nie działałem w złej
    wierze i na szkode tej drugiej firmy (nikt jeszcze wtedy o nich nie
    wiedział)

    Ma ktoś może namiary na jakieś dokumenty w internecie, które mógłbym
    poczytać?

    MM