  • Data: 2010-09-15 18:12:06
    Temat: Re: Dokumentacja od dewelopera
    Od: "Alek" <alek67@PRECZ_ZE_SPAMEM.poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Michał" <m...@g...pl> napisał

    > No właśnie dokładnie o czymś takim myślę. Jak w "Alternatywy 4" -
    > przez środek np kuchni biegnie rurka, która wg planu miała iść w
    > ścianie.

    Hehe :) Właśnie w innym poście o tym napisałem :)
    Tyle że taka rurka byłaby niezgodna nie tylko z projektem ale i z
    normami i zasadami sztuki, więc tego typu błędów na pewno nie
    napotkasz. W ostateczności cały budynek nie zostałby odebrany.

    > Czy zatem w takiej sytuacji (niezgodność stanu faktycznego z
    > projektem) można "poprosić" o naprawę?
    >
    > A czy jeśli zmiana wprowadzona została podczas budowy, to deweloper
    > musi przedstawić jakikolwiek dokument potwierdzający ten fakt?

    Wszelkie zmiany kierownik budowy musi nanieść na dokumetację
    powykonawczą, uzyskać błogosławieństwo projektanta i przedstawić
    nadzorowi budowlanemu przy odbiorze. Kupujący mieszkanie nie jest
    stroną tej procedury.