    From: witek <w...@g...pl.invalid>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Doktorat a srednia ze studiow
    Date: Fri, 02 Mar 2007 13:14:54 +0100

    Misio wrote:
    > Chcialbym was zapytac czy jest jakas mozliwosc rozpoczecia doktoratu jesli sie
    > nie ma wymaganej w regulaminie studiow sredniej np 4,5 ? bardzo mi zalezy na
    > jakiejs konkretnej odpowiedzi. Czy moze jest mozliwosc rozpoczecia studiow na
    > podstawie zgody na przyjecie przez promotora albo cos podobnego, czy ktos sie
    > z tym spotkal?
    > Dziekuje za pomoc z gory.

    oi przyjęcia na podstawie decyzji xyzetkowskiego.

    Po za tym, robić doktorat można bez studiów doktoranckich i jest o niebo
    lepiej, bo po pierwsze nikt cię nie ściga z terminem, że musi to być w 4
    lata, po drugi nie musisz chodzić na zajęcia jakich starych pryków
    profesorów, ktorzy i tak nic nie umieją a jakieś zajecia trzeba im dać,
    po trzecie nie będziesz prowadził zajęć za darmo jak tania siła robocza,
    po czwarte poszukaj co nie co na temat zwrotu stypenidum jak ci się noga
    powinie.
    "za" nie widzę niczego.