  • Data: 2009-07-11 16:14:04
    Temat: Re: Dokad siega odpowiedzialnosc kierowcy za pasazera?
    Od: "Icek" <i...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Ale jeśli pijani zagrażają bezpieczeństwu, to kierowca powinien odmówić
    ich
    > przewozu. Jak będzie godził się na jazde z ludzmi wyłażącymi przez okna
    czy
    > łapiącymi ptaki przez szyberdach to może narazić się na art. 86 kw a IMHO
    > razie wypadku może i na coś więcej.
    > Co do autostrady itp. to powstaje problem, IMHO powinien wybrać mniejsze
    > zło, aby zminimalizować zagrożenie: albo zatrzymać się natychmiast, nawet
    > jak nie wolno, albo dojechć z pijakami do najbliższego miejsca gdzie
    wolno-w
> [...]

    i tu zaczyna sie pole do interpretacji i swojego zdania.

    W mojej ocenie lepiej jest jechac gdyz jak zatrzymasz sie i wypuscisz
    pijanego na autostradzie to lipa gwarantowana

    Nawet gdy dojedziesz do miejsca postojowego to mozna zakladac, ze wiesz, ze
    sa pijani i wyjda na autostrade. A to moze byc smiertelne. Wiec mniejsze zlo
    to dojechac do najblizszego zjazdu

    Icek