eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoDodatkowe opłaty za płatność kartą w sklepie - Zgodne z prawem ? › Re: Dodatkowe opłaty za płatność kartą w sklepie - Zgodne z prawem ? TAK :-)
    From: Tomasz Kaczanowski <kaczus@dowyciecia_poczta.onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Dodatkowe opłaty za płatność kartą w sklepie - Zgodne z prawem ?
    TAK :-)
    Date: Thu, 21 Jan 2010 09:25:54 +0100
    <hj1ses$p9s$1@news.onet.pl> <v...@s...brudna.chmurka.net>
    <1...@4...net>
    <%Ch5n.54924$Jg5.12390@newsfe02.ams2> <4...@n...home.net.pl>
    <xYt5n.61918$9A6.24832@newsfe07.ams2> <hj6dfs$lgi$2@news.onet.pl>
    <s...@g...mierzwiak.com> <hj6esk$or1$2@news.onet.pl>
    <4...@j...huge.strangled.net> <hj6gpv$vti$1@news.onet.pl>
    <HyA5n.112728$jT5.40288@newsfe12.ams2> <hj6l4q$dot$1@news.onet.pl>
    <hj6m4d$ge6$1@news.onet.pl> <hj6ngg$l6s$1@news.onet.pl>
    <hj6npb$lkh$1@news.onet.pl> <hj6oa7$nlv$1@news.onet.pl>
    <YDJ5n.64060$9A6.27866@newsfe07.ams2>

    pmlb pisze:

    > To ile w koncu kosztuje ta gotowka? Bo ciagle slusze taki argument fanow
    > kart, ze obrot gotowka tez kosztuje i jakosw nigdy kosztu nie podali. A
    > koszt obslugi karta owszem znany prwie wszystkim.

    Jeden i drugi nie jest znany. Koszt obrotu gotówki, to czas pracownika,
    jeśli gotówka jest większa, to koszt ochrony przy transporcie do banku.

    > Nie musz dodawac, ze przy placeniu gotowka nie obiwaizuje mnie limit od
    > 10zl...
    > Karta jest wygodna ale tylko jak jest w 100% darmowa lacznie z kontem z
    > ktorego ta karta sie wywodzi. Inaczej jest oszustwem! To tak jak bys
    > mial zawsze przy sobie "karka" ktory za kazda trnazakcjie z portfela
    > pobieral prowizje...

    Z obsesjami niektórych nie ma co dyskutować....

    > Poza tym napisz za ile srednio dziennie robisz zakupow i czy noszenie
    > takiej kwoty jest uciazliwe?

    Czy napisałem, że bezwzględnie wszędzie płacę kartą? Toć napisałem, że
    zazwyczaj mam przy sobie coś koło 20 zł, na podręczne zakupy mi wystarcza.

    > ps.
    > w latach wczesnych 90-siatych nosilo sie przy spobie kilka milionow,
    > kart nie bylo, i jakos ludzie z plecakami nie chodzili. Kradziezy nie
    > bylo wiecej niz teraz... Tylko banki mialy jakby mniej...

    No - kiedyś to były czasy i samochodów było mniej i było gdzie
    zaparkować, a korki widziało sie tylko na filmach... I co z tego. To, że
    kiedys chodzono spac razem z kurami, tzn, że też muszę tak czynić?

    --
    Kaczus
    http://kaczus.republika.pl