  • Data: 2009-12-16 12:47:09
    Temat: Re: Dodatkowa prowizja na poczcie przy płatności kartą
    Od: Herald <h...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Wed, 16 Dec 2009 13:32:36 +0100, Andrzej Lawa napisał(a):

    > Wejścia do kabin z bankomatami i bankomaty są obklejone identycznymi logami.

    Jeszcze nie spotkałem w "kabinie z bankomatem" czy w bankomacie kasy w
    której bym zmógł a coś zapłacić.
    Oznakowanie logiem karty oznacza możliwość dokonania ZAPŁATY w tym
    obiekcie:
    http://mojafirma.infor.pl/biznes-finanse/84285,Karty
    -platnicze-pomagaja-zarzadzac-finansami-domowymi-i-f
    irmowymi.html
    Wchodząc do "kabiny z bankomatem" czy też podchodząc do bankomatu zdaje
    sobie sprawę że dokonuję transakcji "pobrania gotówki" i wiążącymi się z
    tymi wszelkimi kosztami.