  • Data: 2009-12-15 22:58:20
    Temat: Re: Dodatkowa prowizja na poczcie przy płatności kartą
    Od: "pmlb" <p...@d...com> szukaj wiadomości tego autora

    > Sam sposób rozumowania jest dla mnie jasny. Jednak utrzymuję, że na chwilę
    > obecną nie widzę podstaw do takiego rozumowania. Ja nie chcę gotówki,
    > tylko płacę za usługę kartą w punkcie oznaczonym stosownym symbolem.

    Gdybym byl w polsce odpowiedzial bym ci tak:
    Jak by bylo odzielne okienko do wyplat gotoki z karty i odzielne do placenia
    za paczke to bys narzekal, ze sa dwie kolejki i nie mozna tego z automatu w
    jednym okienku zalatwic:))
    A poniwaz nie jestem w Polsce tylko w UK to ci napisze, ze masz racje!
    Taka usluga powinna byc 100% darmowa chodzi mi o prowizje za uzywanie karty.
    Malo kazdy bankomat w Polsce nalezacy do banku powinien byc darmowy dla
    kazdej karty wydanej w Polsce plus 100% darmowe konto w banku (tak jest w
    UK) wowczas takich problemow po prostu nie ma!
    A wiadomo o co biega, o kase:) im wiecej klienta zerznac tym lepsze zyski...
    W Polsce konto czy karta to musi byc naprawde droga sprawa i chyba tylko
    wybrancy narodu moga sobnie na to pozwolic albo glupcy przeplacajacy za te
    darmowe uslugi:) - tak to widac z za granicy...