  • Data: 2009-12-16 11:05:42
    Temat: Re: Dodatkowa prowizja na poczcie przy płatności kartą
    Od: mvoicem <m...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    (16.12.2009 00:28), Robert Tomasik wrote:
    [...]
    > Moim zdaniem do tego można się czepić, że to oszustwo.

    Moim zdaniem nie.

    Po pierwsze - masz informację o tym jaki to jest typ transakcji kartą w
    momencie podpisywania (wiem, nikt (w tym i ja) nie patrzy szczególnie na
    slip z wyjątkiem kwoty).

    Po drugie - w żadnym momencie nie udają że to jest transakcja
    bezgotówkowa. Fakt że się nie narzucają z wiedzą o gotówkowości
    transakcji ale nie próbują wmawiać że jest odwrotnie.

    p. m.