  • Data: 2003-07-11 18:48:15
    Temat: Re: Do zapłaty: 0zł
    Od: "Jo" <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Wojciech Szweicer" <w...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:bembsd$mu4$1@news.onet.pl...
    > Witam!
    > Mam pytanie. Przyszedł rachunek za energię elektryczną (od STOEN-u),
    > okazało się, że mam nadpłatę i na fakturze jest wpisane 0zł. Czy muszę
    > wpłacić to 0zł (czyli de facto zapłacić 3zł na poczcie za sam przekaz)
    > czy mogę sobie tę karteczkę wyrzucić/schować do sejfu/...? Po prostu:
    > czy ta karteczka musi być podstemplowana?
    > - Szwejk

    Myślę że i bez naszych uwag doskonale wiesz, że chodzi wyłącznie o to abyś
    miał udokumentowane uregulowanie opłaty ( tym razem w formie wcześniejszej
    nadpłaty) za konkretny okres korzystania z energii elektrycznej. A ja
    pomaszerowałam na pocztę i spytałam panienkę z okienka czy mogę dokonać
    takiej wpłaty 0 zł, żeby mieć pieczątkę na kwicie ;-) nawet za cenę 3 zł.
    Nie pytajcie jaką zrobiła minę. Jestem spalona na tej poczcie, ale warto
    było dla takiej miny - Jaś Fasola to mały pikuś przy panience z okienka
    :-)
    JO