    From: Sowiecki Agent <p...@t...gazeta.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Do wszystkich prócz wątkotwórcy
    Date: Sun, 15 Apr 2007 13:39:16 +0200

    Mati napisał(a):

    > Niech Ci Bóg przebaczy, bo nie wiesz co piszesz. :)

    niech Bog przebaczy tym ktorzy rzucaja bezpodstawne oskarzenia nie
    podajac knretnych faktow.

    Wiesz, jezeli Pani Ania Iksinska jest prostytuka, to stwierdzenie ze
    Panstwo iksinscy sie zle prowadza (gdy naturalnie jest ich wiecej niz
    ona jedna) jest zwyklym prymitywnym pomoweniem, prosze wiec o konkrety
    piszac ogolnikowo poniekad powielasz to co ten czlowiek na koferencjach
    wygaduje.

    > ... ale nie podałeś owego dowodu na to, że nabrałem się na zerowe
    > konferencje. Możesz podać, bo mnie to zainteresowało? :>

    no wlasnie swierdzenie na brak odpowiedzialnosci prokuratorow.
    To ze nie robiono z kazdego takiego zdarzenia show nie znaczy ze nie
    mialy one miejsca.

    --
    http://www.niesfornazyta.pl/
    Pierwszy stacjonarny czytnik for typu phpBB/phpBBbyPrzemo (windows/linux)