  • Data: 2007-04-15 12:13:05
    Temat: Re: Do wszystkich prócz wątkotwórcy
    Od: Mati <n...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Sowiecki Agent napisał(a):
    > niech Bog przebaczy tym ktorzy rzucaja bezpodstawne oskarzenia nie
    > podajac knretnych faktow.

    Przekręcasz wypowiedzi pod własne argumenty.
    To może konkretniej - palnąłeś bzdurę, że naieram się na zerowe
    konferencje. Podasz jakieś argumenty za tym? Czy to ja mam dowodzić
    niezwielbłądzenie?

    > Wiesz, jezeli Pani Ania Iksinska jest prostytuka, to stwierdzenie ze
    > Panstwo iksinscy sie zle prowadza (gdy naturalnie jest ich wiecej niz
    > ona jedna) jest zwyklym prymitywnym pomoweniem, prosze wiec o konkrety
    > piszac ogolnikowo poniekad powielasz to co ten czlowiek na koferencjach
    > wygaduje.

    omg, a gdzie ja komukolwiek cokolwiek zarzuciłem?

    > no wlasnie swierdzenie na brak odpowiedzialnosci prokuratorow.
    > To ze nie robiono z kazdego takiego zdarzenia show nie znaczy ze nie
    > mialy one miejsca.

    Przykro mi, bzdury pleciesz na podstawie argumentów wyrwanych z
    kontekstu. Twierdzenie, że prokuratorzy ponoszą znikomą odpowiedzialność
    nie jest odkryciem Ziobry. Więc racz dać spokój z imputowaniem jego wpływu.

    M.