  • Data: 2007-04-14 15:36:17
    Temat: Re: Do wszystkich prócz wątkotwórcy
    Od: Mati <n...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Sowiecki Agent napisał(a):
    > no wybacz ale prawie w 100 % podzielam zdanie tych co krytykuja, by
    > jednak miec cos wspolnego z silami o ktorych piszesz jestem zbyt mlody.

    No wybacz, ale sam krytykuję PiS, co widać choćby w cytowanym przez
    ciebie poście.

    > Co do walki z ulkadami

    ... to trzeba walczyć ze złymi rozwiązaniami systemowymi a nie łapiąc
    pojedyńcze płotki.

    > nie wiem czy wiesz ale za r4zadow sld

    Akurat SLD dość skutecznie konserwowało patologiczny układ
    prokuratorsko-sędziowski. Choćby opieszałość w reakcji na publiczne
    zarzuty Newsweeka wobec Hoopa czy awans Nocunia do Prokuratury Krajowej
    (w nagrodę za wykończenie Kluski?) w obliczu klęski wyborczej.

    > show medialnego stad teraz gdy wlasnie tak sie dzieje odnosisz wrazenie
    > ze dopiero ten rzad zaczal cos robic.

    A kto Cię tak perfidnie okłamał? :>

    M.