    From: Mati <n...@n...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Do wszystkich prócz wątkotwórcy
    Date: Sat, 14 Apr 2007 15:05:45 +0200

    Zbyszek ZiPi napisał(a):
    > O wzroście odwagi cywilnej wspomnij np. pracownikom radia i telewizji
    > publicznej.Wczoraj była próbka tej odwagi pokazywana w TVN24. A miało
    > być inaczej.

    Z przykrością muszę przyznać rację.

    Ale z drugiej strony za komuchów 2001-2005 wcale nie było lepiej. Zwróć
    uwagę, że największa krytyka podnosi się wtedy, gdy zwycięzca dużo
    obiecywał a działo się jak zawsze czyli kiepsko. Zwłaszacza po AWSie i
    PiSie dużo oczekiwano, bo mieli całkowicie zmienić kraj. A wyszedł TKM.

    Warta zastanowienia jest jeszcze przyczyna ostrej krytyki solidaruchów,
    która jest zwykle ostrzejsza niż komuchów. Można się domyślać jakie
    postpeereloskie siły to podsycają.

    Co do radia i telewizji to najlepiej to zlikwidować, w Polsce nieprędko
    będziemy mieli media publiczne a będą jedynie rządowe.

    W każdym razie _ja_ cieszę się, bo teraz za PiSu dzieje się _relatywnie_
    dobrze. Byle kierunek zmian był utrzymany, to za dziesięć lat może z
    tego kraju coś będzie. Nie można też się całkowicie poddawać czy
    oczekiwać zbyt dużo. W końcu nie od razu Kraków, dostatnią Irlandię czy
    dość wolną (wg. praw obywatelskich) Wielką Brytanię zbudowano.

    pzdr
    M.