    From: "Pawel from O." <r...@n...o2.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Dluuuugie, ale ciekawe
    Date: Tue, 25 Sep 2007 08:44:56 +0200

    > No i nareszcie zrobiłeś coś rozsądnego.
    >
    > Teraz tak.
    > Umowa, którą masz daje ci prawo do zamieszkania tam. Skoro się
    > wyprowadziłeś, to sam miałeś się obowiązek wymeldować, a jak tego nie
    > zrobiłeś, to słusznie, że wymeldowała cię żona.
    >
    > W tej chwili tam nie mieszkasz, więc nie masz prawa tam wejść i nawet
    > wstawienie nogi w drzwi może się dla ciebie skończyć wyrokiem za
    > naruszenie miru domowego.
    >
    > Co do policjantów zachowali się niechcący poprawnie, bo nie mieli prawa
    > naruszać tego co zastali z tym, że nie bardzo wiedzieli na podstawie
> [...]

    Dziękuję...Jeszcze kilka wyjaśnien....
    Nie wyprowadziłem się... Od lutego 2006 ( mojego wymeldowania ) do lipca
    tego roku mieszkałem tam... Była trzymała całą sprawę w tajemnicy, a
    pisma dotyczące postępowania administracyjnego po którym zostałem
    wymeldowany, po prostu odsyłała z wyjaśnieniem, że nie wie gdzie jestem.
    Przyjeżdżałem tylko na weekend'y więc miała ułatwione zadanie. Inną
    korespondencję otrzymywałem, mogę to udowodnić.

    Prowadze DG i siedzibę mam zgłoszoną w mieszkaniu, czyli w miejscu
    stałego zameldowania. W tej chwili nie mogę wejść do domu, nie mogę
    też wejść do firmy. Wszelkie pisma są odsyłane przez byłą, NIP
    europejski wyciągałem w US z archiwum...Mam wezwanie do Wydziału
    Gospodarczego w Urzędzie i pewnie nie będę mógł prowadzić DG, bo
    nie mam "meldunku". Co mogę zrobić, żeby nie być nie tylko bezdomnym,
    ale też bezrobotnym?

    Co z moimi rzeczami, które zostały w domu... Meble, szzoteczka do zębów,
    mydło, dokumenty ( niektóre ważne - firmowe )?

    Sprawy w Sądzie długo trwają, moja sytuacja jest niewesoła...
    Czy mogę się poskażyć na nasz kochany kraj, że dopuszcza, by takie
    historie się wogóle działy?

    Pozdrawiam,
    Paweł