eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawo[Długie] Spółdzielnia chce zabrać nam mieszkanie własnościowe - chcą mowy najmu › Re: [Długie] Spółdzielnia chce zabrać nam mieszkanie własnościowe - chcą mowy najmu
  • Data: 2007-01-22 17:47:27
    Temat: Re: [Długie] Spółdzielnia chce zabrać nam mieszkanie własnościowe - chcą mowy najmu
    Od: "Dominika" <r...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Mam jeszcze jedno pytanie odnośnie tej sprawy.

    Czy po decyzji o wykluczeniu z grona członka spółdzielni mieszkaniowej, ale
    jeszcze przed uprawomocnieniem się tego (czyli przed upływem 30 dni, jakie
    miałam na odwołanie się do grona Walnego Zgromadzenia), formalnie jestem
    członkiem spółdzielni?

    Otóż po decyzji Rady Nadzorczej o wykreśleniu mnie z grona członków
    spółdzielni odwołałam się do Walnego Zgromadzenia (przed upływem terminu
    30-dniowego) do Walnego Zgromadzenia, ale po miesiącu otrzymałam odpowiedź,
    że Rada Nadzorcza i Zarząd odrzuciły moje odwołanie, bo nie spłaciłam 2000zł
    długu a to jest warunek konieczny o _ponowne przyjęcie_ w poczet członków.

    To jak to jest, najpierw Rada Nadzorcza podejmuje jakąś decyzję a później
    sama odrzuca odwołanie od tej decyzji mimo, że odwoływałam się do Walnego
    Zgromadzenia? I czy tracę członkostwo w momencie pierwszej decyzji Rady
    Nadzorczej czy dopiero po uprawomocnieniu się tej decyzji?
    Pozdrawiam Serdecznie
    Dominika