  • Data: 2002-10-14 09:05:13
    Temat: Re: Dług w banku (długie)
    Od: "marcin" <s...@f...id.pl_das.weg> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "PEPER REDHUNTER" <peper.se@(NOSPAM)interia.pl> napisał w
    wiadomości news:ao6r65$lim$1@news.tpi.pl...

    > Sądzę ze się mylisz.

    nie sądzę,
    pan P daje panu G możliwość dysponowania kontem w ograniczonym zakresie,
    pan G łamie ustną umowę (zdecydowanie zamierzenie) i naraża pana P na
    straty,
    pomijam wprowadzenie w błąd czy podstęp.

    Twoim zdaniem to nei jest przestępstwo?

    Czy jesli pożyczę komuś klucze od mieszkania, a on mi wyniesie telewizor to
    też nie ma przestępstwa, bo przecież sam się zgodziłem?

    > Sytuacja Pawla nie jest wesola - dla banku to on jest dluznikiem i to on
    > musi debet splacic.

    nie mówię, że jest wesoła :)

    pozdrawiam
    marcin