  • Data: 2003-12-11 09:49:37
    Temat: Re: Dług Alimentacyjny
    Od: "Idiom" <i...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "sQrczaK" <j...@w...-STOPSPAM-pl> napisał w wiadomości
    news:br9csm$jk7$1@news.onet.pl...
    > Użytkownik "Idiom" <i...@w...pl> napisał w wiadomości
    > ale fakt , nie wiedziałem ....
    > ale z pewnością skorzystam z tego składając pozew o obniżenie
    > alimentów....

    W razie następnych pozwów poszukaj pomocy np. w Stowarzyszeniu Praw Ojca
    (czy jak tam się to nazywa) - niestety, prawo działa na niekorzysc tych
    którzy się nie orientują.

    > obu kwot ?
    > tzn ?

    Przeczytaj tamten post, bo nie chce mi się powtarzac.

    > z różnymi uzdolnieniami ? wooooooooooow
    > to jest niesamowite
    > co jest wyznacznikiem tych uzdolnien ?
    > mamusia ktora aby miec wiecej czasu codziennie "zapewnia rozwój
    > dziecka" wysyłając go gdzie popadnie ???

    Nie podchodź ironicznie do wszystkiego co napiszę. Co ma zrobić matka
    dziecka, które chodzi do państwowej szkoły muzycznej i np. potrzebuje
    instrumentu za 2000 PLN ??

    Dzięki za informacje

    pozdrawiam

    Monika