    From: "Konkretny" <k...@k...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Dlug
    Date: Tue, 19 Nov 2002 13:58:58 +0100

    "Waldi" <w...@i...pl> wrote in message news:ard97d$ltf$1@news.tpi.pl...
    > jak ODDAJ - co oni w firme sciagajaca sie bawią , to moze do skarbowego
    tez
    > moge oddac??
    > ile biorą % bo to ciekawa informacja (super jesli sprawdzona)

    dla nich to tez zysk, pisalem ze dostaniesz troche mniej, nie wiem czy mnie
    dobrze zrozumiales, nie jestem prawnikiem wiec sprawa wyglada na chlopski
    rozum tak: zalegasz w zusie (badz w przyszlosci bedziesz zalegal);) idziesz
    do swojej placowki zusu z fakturami pytasz sie w okienku ktory pokoj i tam
    idziesz negocjowac;) kumpel zalegal w zusie 3200 zl a gosc mu wisial z
    fakturami na kwote identyczna 4000 zl, zus ma to w dupie od kogo sciagnie
    ale nie ma w dupie dodatkowych 800 ;)

    podstawy prawne: Kodeks Cywilny art.509-526