  • Data: 2006-08-26 08:34:00
    Temat: Re: Dlaczego? Seria KRUK
    Od: "Neko" <miglce@_bez_spamu_wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Liwiusz" <l...@w...poczta.onet.pl> napisał

    > Powiedz mi, Robercie, czy jak dług jest przedawniony, to sąd może uznać
    > pozew o stwierdzenie nieistnienia zobowiązania (dłużnik twierdzi, że
    > zapłacił, ale z powodu upływu terminu przedawnienia wyzbył się dowodów
    > wpłat)?

    Eeeeee... Znam nie takie przypadki. Sady nie bawia
    sie w detektywa (w detektywa bawil sie Rutkowski. :).
    Trza samemu walczyc i podniesc zarzut
    przedawnienia (jesli o to chodzi).

    Ale firmy typu KRZAK nigdy nie bawia sie w sady.
    Oni wysylaja swoich "DETEKTYWOW TERENOWYCH"
    (wysylaja na papierze), po to tylko, aby cos wydusic.
    A jak im nie wychodzi to pojawiaja sie inne firmy typu:

    - intrum
    - cent
    - PATAFIAN I SPOLKA :)))))))
    - raport
    - lexus
    - eos

    i tak dalej (podaje na podstawie tego
    co lezy mi teraz na biurku. :)

    Dwa tygodnie temu mialem klientke, ktora
    straszyli za niezaplacona fakture z 1991 roku.
    Nawet wysylali chloptasi. W efekcie
    chloptasie wyladowali na komisariacie,
    bo potkneli sie o drzwi.

    Neko