  • Data: 2006-08-25 14:43:27
    Temat: Re: Dlaczego? Seria KRUK
    Od: "Tiger" <c...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Błąd. Prawidłowa odpowiedź brzmi: "Jaki dług? Nie mam żadnego długu..."

    Wiecie co, ja nie wiem, moze ja jestem jedynym, ktorego Kruczysko
    potraktowalo kulturalnie, ale dzis mialem trzy rozmowy telefoniczne.

    1) Po pytaniu stwierdzilem, ze nie jestem pewien, ale wydaje mi sie, ze
    zadnego zadluzenia wzgledem operatora nie mam - ale sprawdze, bo moge sie
    mylic - i oddzwonie.

    2) Przeslalem kopie oplaconych faktur faksem. Oddzwonilem i podalem
    informacje potrzebne dla zidentyfikowania oplat, jednoczesnie zaznaczajac,
    ze jest kwota sporna, wzgledem ktorej toczy sie postepowanie na drodze
    cywilnej (tu podalem numer sprawy). Pracownik Kurka podziekowal za
    informacje i spytal, czy firma, ktora dlug sprzedala wie o tym wszystkim -
    odparlem ze wie i moge to udokumentowac korespondencja z BOK z pieczatkami.
    Przeslalem faksem.

    3) Konsultant z Kruka przeprosil (sic!) za niedogodnosci i na podstawie
    otrzymanej dokumentacji obiecal (sic!) zlozyc w BOK operatora pismo z
    zadaniem wycofania egzekucji windykacyjnej naleznosci, ktora jest
    przedmiotem postepowania przed sadem - do czasu zapadniecia prawomocnego
    wyroku.

    Moze ja sie zbyt dobrze zabezpieczylem, albo bylem zbyt uprzejmy, ale
    naprawde moj pierwszy kontakt z ta firma byl dosc mily. Swego czasu
    przyczepila sie do mnie tez firma Ultimo (tu akurat nie zaplacilem kary
    umownej innemu operatorowi - w efekcie dla swietego spokoju przelalem im te
    70 zl ale po blisko roku). I o dziwo rozmowa tez byla na kulturalnym
    poziomie. Czy ja mam szczescie do ludzi, czy po prostu inni tak mocno sie z
    Kruczyskiem kloca?

    Pozdrawiam,

    Tiger