  • Data: 2003-02-26 22:23:27
    Temat: Re: Dialery - sprawy sądowe
    Od: scream <s...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik Robert Krygier napisał:
    > Nie chciałbym zaczynać nowej dyskusji n.t. dialerów, a jedynie zapytać, czy
    > ktoś z szanownych grupowiczów słyszał o jakiejkolwiek sprawie sądowej
    > (wygranej) przeciwko właścicielowi numeru 0-700?

    Ja słyszałem, było kilka, jednak żadna nie była wygrana.

    Dlaczego? Dlatego, że aby połaczyć sie z 0700 w jakikolwiek sposób, czy
    to przez telefon stacjonarny, przez komórke, przez dialer, itp potrzebna
    jest reakcja użytkownika.. musi wybrać numer, kliknąć TAK/POŁĄCZ, zrobić
    tysiąc innych rzeczy (w zalezności od inwencji tego który rozprowadza
    program/reklamuje numer) itp itd.

    Nie ma możliwości, aby to "samo sie" zrobiło.

    --
    best regards,
    scream (at)w.pl