  • Data: 2003-03-24 21:57:44
    Temat: Re: Dialery - TP SA paserem?
    Od: "Peter 'Mikolaj' Mikolajski" <m...@c...spamers.are.stupid> szukaj wiadomości tego autora

    Ke'dem guerfel "FalconTm" <f...@x...onet.pl> ihn
    news:b5n7m9$a41$1@news.onet.pl: takh oblivyn ihn aa'kua pl.soc.prawo

    > Wiesz, moja znajoma sciagala sobie WinRar'a z xx strony.

    Bidusia... aż tak była zdesperowana, że ciężko jej było wklepać
    "WinRAR" w Google? Koniecznie musiała łazić po podejrzanych stronach
    z golizną, zamiast iść na http://www.rarlab.com/ ?

    > Nikt tez nie jest jasnowidzem.

    Rzeczywiście, jasnowidza potrzeba...
    Jak będzie pobierała kasę z bankomatu wieczorem w podejrzanej
    dzielnicy, to w razie napadu też pewnie będzie narzekała, że tego to
    się nikt nie mógł spodziewać?

    > To oznacza tylko, ze jestes "prostszy" niz myslisz...

    Niewątpliwie, ale gdybyś czytał uważniej, to byś wiedział, że mówię
    o erotycznych stronach polskich - bo o takich tutaj mówimy.

    Dla mnie EOT

    --
    Peter 'Mikolaj' Mikolajski
    "I find your lack of faith disturbing"