  • Data: 2004-11-18 08:29:05
    Temat: Re: Dialer- wypowiedz przedstawicielaTPSA
    Od: Boguslaw Szostak <a...@a...edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Andrzej Lawa pisze:

    > A w jaki sposób TPSA ma odróżnić nie zamówione od zamówionych przez
    > cwaniaczka, który chce teraz się wymigać od zapłaty?

    Panie Andrzeju..

    CZy zgadzamy sie, ze TP SA wystepuje tu w roli STRONY ?

    TP SA chce pieniadze by przekazac komu innemu - prawda ?

    > TPSA nie jest ani sądem, żeby wyroki wydawać, ani instytucją
    > charytatywną, żeby połączenia sponsorować.

    Przeciez to TP SA zaproponowala KOMUS taka usluge, ze w jego imieniu bedzie
    pobierala oplate...
    Prawda ?

    > [ciach]

    > Na stawki, których nie ma w ich cenniku? Mamma mia... Masz pomysły...

    CZy TP SA moze zaslaniac sie "niemaniem w cenniku" tego, czego w cenniku
    umiescic NIE CHCE ?

    > [ciach]

    > Zapadł jakiś wyrok skazujący?

    Dyskutujemy - prawda ?
    Stawiam na razie swoje TEZY

    Wiemy, ze od rozstrzygniecia jest SAD.
    Zgoda ?

    > Podobnie, jak np. napady na bank są organizowane za pośrednictwem
    > zarządu dróg miejskich.

    CZy Zarzad drog wystawia bankowi fakture za to, ze go napadnieto ?

    > ZDM powinien na wypadek napadu na bank wszędzie zasieki zainstalować?

    > Ponoć są jeszcze ludzie, których stanowczą opinią jest, że Ziemia jest
    > płaska. Chyab byście się dogadali.

    Wiec podsumuje jescze raz.

    TP SA wystepuje z ROSZCZENIEM wobec klienta.

    Prosze o porownania uwzgledniajace te okolicznosc.

    Mowimy o tym, ze TP SA umieszcza w cenniku
    usluge, o ktorej kliet NIE WIE i ktora dziala tak,
    jakby nagle w sklepie ktos uruchomil usluge
    "kto przejdzie przez te bramke zamawia towar za 1000 PLN"
    a informacja o tym jest malymi literkami na drzwiach.

    JEST mozliwosc, ze korzystajac z ZAMOWIONEJ przez klienta
    uslugi TPSA zmieni mu ja "automatycznie" dzieki podstepowi INNEGO jej
    klienta..

    WG mnie gdy uzytkownik zglasza, ze inny klient TP SA go oszukal,
    TP SA powinna wstrzymac jednoczesnie windykacje i ZAPLATE
    temu drugiemu klientowi do wyjasnienia sprawy.

    Boguslaw