  • Data: 2004-11-16 20:10:52
    Temat: Re: Dialer- wypowiedz przedstawicielaTPSA
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com> szukaj wiadomości tego autora

    januszek wrote:

    > Spokojnie. Kiedy (i jezeli) Linux trafi pod strzechy i zacznie go uzywac
    > duzo wiecej osob nizli te w porywach do 5%, czyli gdzies tak 1/3 userow

    Hmm... Może powinienem wyrażniej zaznaczyć, że wtedy miałem jeszcze Win98...

    > to sie nagle okaze, ze i na niego cos wymysla - bo wtedy bedzie warto ;)
    > Zapewne bedzie to cos nowego, jeszcze dzis nie znanego - ale jestem
    > pewien, ze bedzie na pewno ;)

    Skrypty javy zasadniczo mogą i teraz bronić. Ale w odróżnieniu od
    wingrozy, linux ma sensowne rozdzielenie zasobów użytkowników. Np. do
    łączenia się z 'wątpliwymi' stronami mogę stworzyć użytkownika z minimum
    praw dostępu (np. bez dostępu do modemu), 'uwięzionego' we własnym
    katalogu domowym. I odpalać przeglądarkę jako ten użytkownik. Notabene
    tak zrobiłem w przypadku osiołka.