  • Data: 2005-10-03 20:17:56
    Temat: Re: Dialer-czy muszę płacić?
    Od: Lucjan <s...@s...invalid> szukaj wiadomości tego autora

    Witaj

    > Nie widzę tam żadnego dialera. Jest jedynie program do dodawania
    > buttona w IE, który u mnie zresztą nie dodaje tego buttona :)
    >
    > Ponawiam moją prośbę. Prześlij mi ten program. Jeśli naprawdę jest
    > tak jak mówisz, to autor poniesie konsekwencje :)

    Nie znam się na tym, ale kiedy ja wchodzę na www.sms.priv.pl to:

    - wyskakują okienka instalacji programu do wysyłania, a po zatwierdzeniu
    na pulpicie oraz w menu start pojawiają się pliki msg.exe i plik.exe,
    które są identyczne
    - w c:\Program Files\ pojawia się katalog Dialer.pl, w którym m.in. jest
    plik user32.exe
    - w rejestrze do autostartu dodawany jest zapis "C:\Program
    Files\Dialer.pl\user32.exe" -user
    - tworzy się połączenie modemowe z numerem ,0700581828

    Ponieważ chciałeś, wysyłam na priv wszystkie "dowody przestępstwa":
    pliki, ten katalog i screeny tych komunikatów Liczę, że z tymi
    konsekwencjami nie żartowałeś :)

    pozdrawiam