eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoDemolka w sklepie.Re: Demolka w sklepie.
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!mat.uni.torun.pl!news.man.torun.pl!newsfeed.pionier.net
    .pl!news.astercity.net!news.aster.pl!not-for-mail
    From: "SQLwysyn" <s...@s...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    References: <dnsd9q$n6d$1@nemesis.news.tpi.pl> <dnsdbq$n8i$1@nemesis.news.tpi.pl>
    <dnse9d$dsv$1@atlantis.news.tpi.pl> <dnsem6$p9v$2@nemesis.news.tpi.pl>
    <36hfbwz1hity$.dlg@butterfly.post> <dnsmcr$i1i$1@atlantis.news.tpi.pl>
    <145q5ri7ijati.1em1dgpj3wpqj$.dlg@40tude.net>
    <dnuc85$hpo$1@nemesis.news.tpi.pl>
    Subject: Re: Demolka w sklepie.
    Date: Fri, 16 Dec 2005 19:50:47 +0100
    MIME-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=original
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.2180
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.2180
    Lines: 29
    Message-ID: <43a33673$2$17923$f69f905@mamut2.aster.pl>
    NNTP-Posting-Date: 16 Dec 2005 21:49:39 GMT
    NNTP-Posting-Host: 10.68.7.117
    X-Trace: 1134769779 mamut2.aster.pl 17923 10.68.7.117:1387
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:350088
    [ ukryj nagłówki ]


    Użytkownik "Samotnik" <s...@W...samotnik.art.pl> napisał w wiadomości
    news:dnuc85$hpo$1@nemesis.news.tpi.pl...
    > <s...@r...pbz> napisal(a):
    >>> Klient nie ponosiłby odpowiedzialności za zniszczony towar jedynie w
    >>> jednym przypadku: gdyby zniszczył go nie ze swojej winy.
    >>
    >>
    >> Zakładasz że klient wziął i zaczął ściągać z pólek towar i miotać nim na
    >> lewo i prawo?
    >
    > No nie, ale skoro ON go strącił, ale mógł tego uniknąć, to dlaczego niby
    > ma nie być temu winny? Już pisałem - mógł go ktoś popchnąć, mógłby być
    > kulawy regał i jego dotknięcie zwaliłoby całą ekspozycję itd itp. Wtedy
    > nie byłaby jego wina. Natomiast jeśli ktoś idzie, potrąca coś i to
    > niszczy,
    > to wina jest moim zdaniem oczywista.

    Twoim zadaniem.
    Jesli szerokosc przejscia byla za mala w stosunku do obowiazujacych
    przepisów - to jest niedbalosc sklepu. Klient który NIECHCĄCY potrącił towar
    w takim przejsciu na pewno moze sie wykrecic od odpowiedzialnosci za
    zdarzenie.

    --
    SQLwysyn
    "If the First Amendment will protect a scumbag like me, it will protect all
    of you" - Larry Flynt

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1