    From: "Pracownik" <s...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Delegacje sluzbowe - zasady rozliczania z pracodawca
    Date: 26 Mar 2008 10:15:00 +0100

    > Ba! Wkrótce pracodawca wcale nie będzie musiał dopłacać do
    > jakichkolwiek wydatków pracownika na delegacji.
    >
    > Spoko, już się reguluje. O czym napisałem wyżej. Dotyczy firm do
    > 10 osób. Tak, wiem, że 1.IV jeszcze nie dziś.
    > http://finanse.wp.pl/POD,15,wid,9788310,prasa.html?r
    fbawp=1206435758.094

    Faktycznie proponowana nowela nadaje sie do zartow prima aprilisowych albo do
    nagrody tyu bzdura roku, naprawde co za idiota wymyslil cos takiego, tego typu
    nowelizacje moga doprowadzic do tego ze za chwile powstanie nowela ktora
    wprowadzi przepis ze to pracownik bedzie placil pracodawcy za to ze pracuje.

    Poza tym nawet jezeli ten przepis mialby cos wnosic (chociaz nie wiem co) to
    dlaczego jego stosowanie uzaleznione jest od liczby pracownikow w firmie?

    Ludzie w jakim my kraju zyjemy?!....

    pzdr