  • Data: 2008-03-25 17:16:49
    Temat: Re: Delegacje sluzbowe - zasady rozliczania z pracodawca
    Od: "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam

    Pracownik napisał(a) :

    > 2. Zasady dot rozliczania wydaktow delegacyjnych praktycznie sa do dowolnego
    > ustalenia w firmach prywatnych. Zaden z przepisow nie naklada na PRACODAWCE
    > obowiazku doplaty do wydatkow delegacyjnych w jakims konkretnym terminie.

    Ba! Wkrótce pracodawca wcale nie będzie musiał dopłacać do
    jakichkolwiek wydatków pracownika na delegacji.

    > Prosze o komentarze i opinie na ten temat, wydaje sie ze kwestie podrozy
    > slozbowych sa nadal slabo uregulowane.

    Spoko, już się reguluje. O czym napisałem wyżej. Dotyczy firm do
    10 osób. Tak, wiem, że 1.IV jeszcze nie dziś.
    http://finanse.wp.pl/POD,15,wid,9788310,prasa.html?r
    fbawp=1206435758.094

    Zbyszek
    PGP key: 0xC62E926B