  • Data: 2008-03-26 09:55:11
    Temat: Re: Delegacje sluzbowe - zasady rozliczania z pracodawca
    Od: poreba <d...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 26 Mar 2008 10:15:00 +0100, Pracownik napisał(a):

    > Faktycznie proponowana nowela nadaje sie do zartow prima aprilisowych albo do
    > nagrody tyu bzdura roku, naprawde co za idiota wymyslil cos takiego, tego typu
    > nowelizacje moga doprowadzic do tego ze za chwile powstanie nowela ktora
    > wprowadzi przepis ze to pracownik bedzie placil pracodawcy za to ze pracuje.
    Jest wielce prawdopodobne, że ta bzdura przejdzie.
    Co byście pomyśleli o przepisie nakazującym pracodawcy
    wypłacanie mi odszkodowania (zamiast mojego ubezpieczyciela)
    gdy mnie sąsiad z góry zaleje a szkody nie przekroczą 5tys.zł?
    A w przypadku mojego ubezpieczenia od czasowej niezdolności
    do pracy to już działa i jakoś wielkich protestów nie ma.

    --
    pozdro
    poreba