  • Data: 2009-04-08 21:12:39
    Temat: Re: Definicja umowy na okres probny
    Od: tomjas <t...@W...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Wed, 8 Apr 2009 21:46:48 +0200, Cavallino wrote:
    > Użytkownik "tomjas" <t...@W...onet.pl> napisał w wiadomości

    > No nie chce wyjść inaczej.

    No ok:) A kontynuujac temat wypowiedzenia - czy jest jakis sposob, poza
    wysylaniem wypowiedzenia za potwiedzeniem odbioru, by zmusic pracodawce
    do przyjecia dokumentu? Inaczej mowiac - ide do pracodawcy
    z wypowiedzeniem, podaje mu egzemplarz dla niego i dla siebie prosze
    o podpis, a on mowi, ze nie podpisze. I co dalej?
    Druga rzecz - czy jest jakas roznica kto komu wypowiada umowe, czyli kto
    pierwszy ten lepszy?