    From: Artur Golanski <A...@w...net.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Dawna mala sltuczka a wezwanie na policje...
    Date: Tue, 25 Oct 2005 16:57:43 +0200

    "Chalabala" <s...@p...onet.pl> napisał:

    >Tylko tyle, ze do Sekcji Ruchu Drogowego, w sprawie wykroczenia na 27.10.2005 o
    >godz, 13:00 (czyli ponad 3,5 miesiaca po zdarzeniu).
    Karalność wykroczenia ustaje, jeżeli od czasu jego popełnienia upłynął
    rok. Natomiast mandatem karnym nie moga cię ukarać ponieważ minęło już
    30 dni od dnia stwierdzenia popełnienie wykroczenia. IMHO pozostaje
    jedynie ewentualny wniosek do sądu.

    >Oczywiscie rozumiem, ze mam sie stawic.. Czy pomimo tego, ze posiadam te
    >oswiadczenia, nie spowodowalem zagrozenia - nikogo tam nie bylo w momencie
    >sltuczki, tamte auta staly, moja predkosc bliska 0...
    Ze względu na niską szkodliwość czynu oraz naprawienie szkody powinni
    odstąpić od wniosku o ukaranie.

    >Czy moge dostac wysoki mandta, punkty karne?
    MK nie, a punkty w zależności od kwalifikacji czynu [maksymalnie.
    10 szt. ;-)].

    >To oczywiscie 1 taka styuacja u mnie, nie
    >mialem wczesniej mandatow, punktow czy konfilktu z prawem.
    Okoliczność łagodząca dla sądu.

    Artur Golański