  • Data: 2022-07-06 12:21:47
    Temat: Re: Data zgonu w akcie zgonu
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Wed, 6 Jul 2022 11:36:26 +0200, Liwiusz wrote:

    > Zamraża się żywych ludzi.
    > Oczywiście jest teoerytycznie szansa na to, że za 1000 lat możemy wziąć
    > nieboszczyka i go wskrzesić.

    Skoro mozna reanimowac kogos po 5 minutach, czemu nie zamrozic szybko
    i nie wskrzesic za 100 lat ...

    > Albo zgrać czyjś mózg na dyskietkę i wgrać
    > do zupełnie innego ciała.

    Na razie troche s-f, ale kto wie...

    > Wówczas trzeba będzie przedefiniować pojęcie
    > "żywości", ale w chwili obecnej trup to trup. 0/1.

    Po gilotynie.

    https://sport.wprost.pl/465264/trup-w-kostnicy-ozyl-
    i-prawie-znowu-zmarl.html
    https://www.rmf.fm/magazyn/news,40295,scena-jak-z-ho
    rroru-mezczyzna-obudzil-sie-w-lodowce-w-kostnicy.htm

    Zgadzam sie - zapewne zył cały czas ... ale jakze to zyc,
    jak akt zgonu wypisany ?

    https://bezprawnik.pl/uniewaznienie-aktu-zgonu/

    J.