  • Data: 2003-03-26 17:25:41
    Temat: Re: Data rozpoczecia dzialalnosci-problem-pilne!!!
    Od: "Krzysztof Gil" <k...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Arte" <s...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:b5sm5f$ra5$1@atlantis.news.tpi.pl...
    > Jaki termin mowiacy o rozpoczeciu dzialalnosci gospodarczej decyduje o
    > powstaniu obowiazku ubezpieczenia zdrowotnego?
    > Czy jest to termin podany na wpisie do gminnej ewidencji dzialalnosci (do
    > tej pory wszyscy przekonywali mnie ze nie)
    > Czy jest to dzien faktycznego rozpoczecia dzialalnosci (zalozenie i
    > zgloszenie ksiegi, pierwsza faktura)
    >
    > Podany na zgloszeniu termin mialem w listopadzie ub.roku ale do marca tego
    > roku faktycznie nie rozpoczynalem dzialalnosci. Teraz ZUS chce skladki za
    te
> [...]

    napisz oświadczenie, że nie rozpoczełeś jeszcze działalności.
    daj date, pieczątke i podpisz się.
    zanieś to do ZUS.

    w US się zarejestrowałeś już? jeżeli nie - w oświadczeniu wyraźnie napisz,
    iż jeszcze nie rozpocząłeś działalności, nie zarejestrowałeś się w US.
    Że pomimo chęci, itp. nie udało Ci się planowo wystartować i dopełnić
    formalności :)